ناشر کتب علمی ، آموزشی و فرهنگی

۸۲ مطلب در مرداد ۱۴۰۲ ثبت شده است

هوش مصنوعی برای کشف علمی

#زبان علم

#بجنورد 

#خراسان شمالی 

#هوش مصنوعی

#هوش مصنوعی برای کشف علمی  

#هوش مصنوعی معلمان 

#هوش مصنوعی برای همه 

#زندگی برای همه مصنوعی 

#هوش مصنوعی برای دانش آموزان

#هوش مصنوعی برای دانشجویان 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
H.Kh

آیات صاحب نام از کتاب وحی , منبعی کاملا ضروری برای همه

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
H.Kh

فرهنگ لغت آجیلی ، یادگیری لغات زبان انگلیسی را برای شما خوشمزه خواهد نمود

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
H.Kh

یادگیری نمایشنامه یکی از موضوعات مورد علاقه اکثر خوانندگان کتاب و مطالعه است ، در این کتاب شما با نمایشنامه به خوبی آشنا خواهید شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
H.Kh

مجموعه جذاب تاریخ ایران با 50 نویسنده از 16 استان در 5 جلد کاری کاملا حرفه ای و متفاوت از گروه دبستان انیمیشنی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
H.Kh

هر آنچه که شما به عنوان یک دانش آموز که می خواهید نتایج هوبی از کارتان بگیرید را در کتاب "می توانم " ما برای شما به ارمغان آورده ایم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
H.Kh

داستان های کوتاه و جذاب به قلم نویسندگان نوجوان بجنوردی در کتاب "ماه نشان "

کتاب، معجزه شکرگزاری بشر و دریچه ای به سوی آگاهی است، و طبیعت بزرگترین کارگاه استاندارد جهان و آموزگاری کامل برای عروج انسان‌هاست و استانداردهایی که آرامش و آسایش را به ارمغان می‌آورند.

 

امروزه برای ارتقا و توسعه آگاهی­ها از ابزارهایی بهره مند می‌شویم وکتاب، اصیل ترین و ماندگارترین وسیله برای ترویج و توسعه دانش و فرهنگ است.

گسترش تفکر استاندارد بویژه در نسل آینده ساز کشور، کودکان و نوجوانان، رویکردی نوین از مردمی سازی استاندارد، مطالبه­گری و انتخاب آگاهانه است که نهادینه سازیِ فرهنگِ عمل به استانداردها، منتج به پیشرفت و سبک زندگی استاندارد در جامعه خواهد شد.

اداره کل استاندارد خراسان شمالی با دیدگاه فرهنگ سازی این تفکر در بین کودکان و نوجوانان، سعی نمود، در مسیر تهیه و چاپ کتاب حاضر، همراه و با برگزاری کارگاه های آموزشی ویژه، دانش آموزان را در حوزه استانداردواستانداردسازی تشویق و هدایت نماید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
H.Kh

حامی قلم ، کتاب و کتابخوانی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
H.Kh

هوش مصنوعی به زودی ......

امروزه هوش مصنوعی (Artificial Intelligence) که به اختصار AI خطاب می‌شود ، از داغ ترین و شنیده شده ترین مباحث علمی و فناوری این روزهای ما انسان ها است. دلیل این امر بسیار واضح و محکم است؛  زیرا که در سال‌های اخیر نوآوری‌ها و پیشرفت‌های بسیاری در زمینه هوش مصنوعی پدید آمده که در گذشته تنها در حوزه کتب و  فیلم‌های علمی_ تخیلی مورد تصور بودند، اما اکنون توانسته جای خود را از قوه‌ی تخیل به سمت واقعیت تبدیل کند.AI در حقیقت نوعی شبیه سازی هوش انسانی برای کامپیوتر است و منظور از هوش مصنوعی، ماشینی است که طوری  برنامه نویسی شده تا همانند انسان فکر کند و توانایی تقلید از انسان را داشته باشد.حوزه‌ی وسیع هوش مصنوعی در دهه‌های اخیر توسعه و پیشرفت چشمگیری چه در فناوری و چه در زندگی انسانی داشته است. از کاربردهای آن می‌توان به تشخیص الگوها در تصاویر، ترجمه ، پیش‌بینی ها، خودروهای خودران، رباتیک، بازی‌های رایانه‌ای و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد که زندگی انسان مدرن را مستقیما تحت تاثیر آن قرار می دهند.

 

#هوش مصنوعی برای معلمان 

#هوش مصنوعی برای کشف علمی

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
H.Kh

اتل متل یک امام ، شعر کودکانه به قلم استاد سخن آقای رضا حسن زاده کواکی

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
H.Kh