بیوگرافی (شاعر آیینی _ مذهبی و شاعر انقلابی )

در خانواده‌ای مذهبی در سال 1346 به دنیا آمدم ، علاقه به کتاب را از مرحوم پدرم به ارث بردم.کتاب‌های ورق کاهی دینی ، داستانی و عشق به قران و عترت در خون من بود. دوران ابتدایی را در دبستان سنایی گذراندم ، کلاس پنجم بود که انقلاب شد ،به همراه  پدر ، عمو ، دایی هایم و برادرم به  راهپیمایی می‌رفتیم تا این که انقلاب پیروز شد. پدرم از عاشقان امام و انقلاب بود. راهنمایی را در مدرسه امیرکبیر به پایان رسانیدم. از همان دوره راهنمایی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان عضو شدم و کتاب غذای روح من شد. زمان جنگ بودم ، پدر و بردرم در جبهه حضور داشتند. دبیرستان را در رشته علوم انسانی در دبیرستان شریعتی با موفقیت به پایان رسانیدم. در این دوران عضو فعال کتابخانه‌های عمومی شهر بودم. در این زمان بود که پدرم در جبهه شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل شد. پس از اخذ دیپلم در دانشگاه شیراز در رشته دبیری ادبیات فارسی پذیرفته شدم . دانشگاه ما نزدیک آرامگاه حافظ بود و من بیشتر به آنجا می رفتم . انس با حافظ باعث شد دیوان او را حفظ کنم. شعر و شاعری را از سال 1380 آغاز کردم. در سال 1388 کارشناسی ارشد زبان فارسی را از دانشگاه آزاد اسلامی شیروان اخذ نمودم. کتاب نیم نگاه به فرهنگ ایرانی اسلامی را که مورد تایید وزارت آموزش و پرورش و رشد قرار گرفت با همکاری انتشارات درج سخن به چاپ رسانیدم ، که مورد حمایت اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی قرار گرفت.  در جشنواره های شعر به ویژه ایام دهه فجر و روز معلم شرکت می کردم و حائز رتبه هایی متعددی شدم و در همین اثنا دبیر جشنواره شعر فجر بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس بودم . این فعالیت های علمی و پژوهشی ادامه داشت تا زمانی که انتشارات زبان علم به همت استاد خسروی شروع به فعالیت نمود  و این نشر نقطه عطفی در زندگی ادبی بنده به وجود آورد و به دلیل اینکه تازه بازنشسته شده بودم برایم به منزله تولد ادبی جدیدی بود خصوصاً دوست گرانقدر و فرهیخته من جناب آقای خسروی که با یاری ایشان حدود ده اثر شعری در موضوعات متعدد به چاپ رسانیدم . امید است که با استعانت و توکل بر خداوند تبارک و تعالی و نفس گرم دوست گرانقدرم بیشتر در این وادی گام بردارم.