تح

تحقیقات نشان می دهد که خانواده ها تاثیر مهمی در یادگیری ، پیشرفت  ، سلامتی ، امنیت و تندرستی (خوشبختی ) کودکانشان دارند . خانواده شما نقش حیاتی در کمک به بچه ها جهت آمادگی برای مدرسه دارد تا وقتی وارد مدرسه می شوند ، موفق تر عمل می کنند.

این کتابچه نکات کاربردی و روش هایی که شما بتوانید به کودکتان در جهت پیشرفت در خواندن و نوشتن و مهارت های عدد و آموزش شمارش کمک کند را فراهم می کند.

این کتابچه همچنین سوالاتی را که شما می توانید جهت یادگیری بهتر کودکتان از او بپرسید را نیز فراهم می کند. انجام چنین مهارت های کاربردی به کودک کمک می کند تا مهارت های خواندن و نوشتن را تا سطح عالی بهبود ببخشد و همچنین به آنها کمک می کند خوب صحبت کنند و یک شنونده خوب باشند.

شما می توانید در طی انجام فعالیت های روزانه به آنها کمک کنید تا مهارت های ریاضی خود مانند حساب کردن  و استفاده از اعداد ، شناسایی الگوها و استفاده کردن از زبان برای بهبود فهم و درک ریاضی را تقویت کنند. این مهارت های سواد آموزی و فهم اعداد فرصت های طلایی برای شما هستند تا از ارزش های کلیدی یادگیری مثل جدیت و استمرار کنجکاوی الگوبرداری کنید.

چنین شیوه های کاربردهای توسط پدر بزرگ ، مادر بزرگ ، خواهر یا برادر بزرگتر هم قابل استفاده است یا بستگان دیگری که در زندگی کودک نقش دارند این افراد می توانند برای بهتر شدن مهارت های سواد آموزی و ریاضی به بچه ها کمک کنند.

فعالیت های این کتابچه برای دو گروه سنی طبقه بندی شده است. از تولد تا دو سالگی و سه تا شش سالگی . به بخش هایی که مناسب سطح کودک شماست مراجعه کنید و نگاهی به نکات مفید و کاربردی کتابچه بیندازید. شما نیازی نیست که همه فعالیت ها را انجام دهید اما انجام روزانه برخی از فعالیت ها ، یادگیری فرزندن تان را بهبود خواهد بخشید.