همانطور که دانشجویان و دانش آموزان برای ورود به دنیایی که هوش مصنوعی در آن همه جا حاضر است، چه در مراحل آینده آموزشی، شغلی یا زندگی اجتماعی خود آماده می‌شوند، باید بتوانند پیامدهای اخلاقی و اجتماعی فناوری های مختلف هوش مصنوعی را تجزیه و تحلیل کنند. آنها باید بتوانند نحوه و زمان استفاده از کمک هوش مصنوعی را تعیین کنند و تعریف کنند که یکپارچگی برای آنها و همتایانشان چه معنایی دارد.دانشجویان و دانش‌آموزان باید بتوانند اطلاعات نادرست، رسانه‌های جعلی عمیق، و دستکاری و تبلیغات سفارشی را هدایت کنند. آنها همچنین باید در مورد آنچه تولید می کنند و به جهان عرضه می کنند و پیامدهای آن برای بقیه جامعه فکر کنند. در نهایت، آنها باید خروجی هوش مصنوعی را به طور انتقادی ارزیابی کنند تا سوگیری ها و نادرستی ها را شناسایی و برطرف کنند. مربیان نیز باید با دقت عمل کنند تا اطمینان حاصل شود که معرفی هوش مصنوعی مشکلات موجود در آموزش را بدتر نمی کند. در حالی که هوش مصنوعی این پتانسیل را دارد که به ما کمک کند شکاف دستیابی را کم کنیم، باید اطمینان حاصل کنیم که پاسخ های ما به جای خطر افزایش آن، از آن بهره می برند. برای انجام این کار، ما همچنین باید در زمینه بستن شکاف دیجیتال پیشرفت کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که مزایای هوش مصنوعی برابر است. اساتید و معلمان باید در مورد حریم خصوصی و امنیت داده ها فکر کنند تا اطمینان حاصل کنند که دانشجویان و دانش آموزان مورد سوء استفاده قرار نمی گیرند و هویت ایرانی و اسلامی آنها مورد حمله قرار نگیرند.

 

#هوش مصنوعی برای همه 

#هوش مصنوعی برای دانش آموزان 

#هوش مصنوعی برای معلمان 

#هوش مصنوعی برای اساتید 

#هوش مصنوعی برای آموزش 

#هوش مصنوعی برای یادگیری 

#هوش مصنوعی برای تدریس 

#هوش مصنوعی برای علم 

#هوش مصنوعی برای کشف علم