مربیان باید بین فناوری و تعاملات چهره به چهره تعادل برقرار کنند تا عنصر انسانی ضروری در آموزش حفظ شود. این تعاملات برای تقویت همدلی، مهارت های اجتماعی و هوش هیجانی حیاتی هستند. ما باید به دفاع از اهمیت مربیان به عنوان تسهیل کنندگان انسانی در کسب دانش و مهارت ادامه دهیم.مربیان همچنین باید مراقب باشند زیرا تمرکز بیش از حد بر هوش مصنوعی در کلاس ممکن است منجر به وابستگی ناسالم به فناوری شود و توانایی دانش‌آموزان را برای تفکر انتقادی و حل مشکلات بدون کمک دیجیتال کاهش دهد. در حالی که درست مانند ماشین‌حساب و حتی تلفن‌های هوشمند انواع مهارت‌هایی را که دانش‌آموزان برای عملکرد مؤثر در جهان نیاز دارند تغییر داده‌اند، مهارت‌های سطوح بالاتر بر روی مهارت‌های سطح پایین‌تر ساخته می‌شوند و دور شدن خیلی سریع از آن‌ها می‌تواند دانش‌آموزانی را که قادر به انجام آن نیستند به خطر بیندازد.

 

#هوش مصنوعی برای همه 

#هوش مصنوعی برای دانش آموزان 

#هوش مصنوعی برای معلمان 

#هوش مصنوعی برای اساتید 

#هوش مصنوعی برای آموزش 

#هوش مصنوعی برای یادگیری 

#هوش مصنوعی برای تدریس 

#هوش مصنوعی برای علم 

#هوش مصنوعی برای کشف علم