آموزش ذاتاً رابطه ای است و ارتباطات انسانی نقشی حیاتی در فرآیند یادگیری دارد. بنابراین، در حالی که ابزارهای هوش مصنوعی می‌توانند پشتیبانی ارزشمندی را ارائه دهند، حفظ تعامل انسانی مستمر برای تقویت روابط معنادار هم بین مربیان و دانش‌آموزان و هم بین همکاران در سیستم مدرسه ضروری است. درک دقیق، همدلی و تشویق ارائه شده توسط تعاملات انسانی به طور قابل توجهی به یک محیط یادگیری موثر و همچنین یک محل کار سالم کمک می کند. ابزارهای هوش مصنوعی باید به عنوان مکمل فرآیندهای انسانی استفاده شوند، نه جایگزین.

 

انتشارات زبان علم 

حامی کتاب و کتابخوانی 

بجنورد 

خراسان شمالی